EMME......

Nu tänker jag laga ett inlägg till dig! Jag tänkte ha hjort ett sånthär inlägg när du måsta plugga, men du tycker säkert om det iallafall.
 

För snart ett år sedan (den 25:e) tog vi tjuren vid hornen
 
Den 4 februari var du glad.


Den 10 mars satt du i en soffa hos mig.


Då fick jag denhär godispåsen av dig.

Den 26 mars var du på cell till mig.


Den 27 april fyllde du!! Och kom ändå till fila, åså hadd du med tårta!
 

Den 28 april va jag på kalas till dig
 

Den 25 maj hade du svårt att bestämma dig.
 
Den 2 juni var du student.
 

Den 21 juni var du på roadtrip.


Dagen efter var det midsommarfest!
 
*
Den 27 juni var vi på bio
 

Den 6 juli var vi till Simones och Elinas villa.


Den 22 oktober bakade vi fransk chokladtårta.



Vi syns imorgon!
 
 









Kommentarer
Postat av: Emme

Alltså jaa, detta var ju helt jättefint! Jag känner mig hedrad! Hjärtan till dej vännen :) <3 Tack för att du finns, du e så braa :D

2012-12-07 @ 23:50:59
Postat av: Karolina

Nåmen :) Jag tycker du e så fin å bra vän och hela köret och du förtjänar minst ett litet blogginlägg! KÄRLEK till dig! <3

2012-12-10 @ 19:10:59
URL: http://karolinadansariregn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0