Bara jag och plogbilen är vaken

Senaste tiden har jag saknat USA, som jag nämnt (jao). Inte bara människorna och platserna, men bara vissheten om att man bor i ett annat land. Alla möjligheter och, ja jag vet inte riktigt vad. Jga har kollat igenom en massa bilder som skickats av mina världföräldrar till mig under året och just nu önskar jag att jag var där. No worries och ingenting. Men glad är man ju att man ändå fick uppleva det en så pass lång tid.
 
Dock lite mer uppmuntrande nyheter:
Jag åker om en halvtimme till Jakob och spenderar ett dygn där yeye! Därefter far jag med religionsklassen till Umeå och är där tills onsdagen. En passlig och skön paus från verkligheten, ja tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0