Bilder från familjebesök

Så, såhär gick det väl till vid mötet: Jag räknade timmar och minuter före de skulle komma och jag sprang genom skolan, hade kameran i högsta hugg för jag tänkte filma ögonblicket (vilket jag trodde jag gjorde men tydligen tryckte jag inte på knappen lol). De hade hyrt en bil och skulle ju hämta mig från skolan och jag kunde inte se dem på parkeringen först. Jag sprang in och tog på mej min jacka, jag tänkte att de kanske lättare skulle se mig eftersom jag berättat vad jag skulle ha på mig. Så nästa gång jag kom ut såg jag dem. Åh, lyckorus och jag sprang och kramade dem alla och grät faktiskt en tår. Efteråt for vi till Shnucks (eller Loglies') och handla lite mat som ni ser på bilden.
På kvällen var det middag hos min förra värdfamilj
Dan' därpå var det shopping med mor
 
Åt chili!
 
Besökte Capitolen i Madison i okristligt (jag ville säga det där, som Sophia ;) ) kallt väder
 
 
 
 
 
På torsdagen for vi till Chicago, underbara stad! Här var vi i Chinatown som jag ville till. Vi hittade dit efter mycket möda med GPS:en.
 
Och Sears tower som ni kan se i bakgrunden

Och nu orkar jag inte ladda upp fler bilder haha.
Annars, idag började track och jag skall springa långdistans! Så nu kommer mitt liv att vara tillbaka till; skola, träning, duscha, middag, läxor och sova. I princip, men lite lättare än XC dock. Och idag har det varit på plusgrader, tjoho! Det har ju varit en JÄTTEkall vinter här i Wisconsin, typ kallaste på kanske 10 år? Och ni hemma har väl haft nada vinter väl?
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj, vad du tar fina bilder. Märks vem som har den bästa kameran ;)
Här har det varit 6,5 grader idag. Känns som vår, doftar vår och fåglarna sjunger!

Svar: Thänks mamma! ;DVi är nästan där, lite kallt ännu!
Karolina

2014-03-11 @ 21:18:30
Postat av: Sophia

Höhö, okristligt. ;)Jo, här e de vååår! Den där chili-grejen sir god ut. :)

Svar: Hhi ;) Ja! Jag vet inte, äter man chili i Finland? Det är ju typ en soppa, men jag vet inte om man kallar den chili i finalnd?
Karolina

2014-03-13 @ 08:25:44
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0