Vi är ett tåg utan någon räls

Idag har jag varit till skolan. Alla nya elever som inte var freshmen samlades i ett auditorium, vi var väl en tio stycken. Sedan fick vi en rundtur, åt lunch. Jag satt med ett gäng riktigt trevliga människor, tyvärr var de inte seniors. Därefter samlades vi + alla freshmen i ett jättestort auditorium och kollade en film om skolan. Man skulle sedan gå till alla lektioner man hade nästa dag, så att man hittar rummen. Väldigt trevliga lärare tycker jag. Jag prövade att öppna mitt skåp som är ganska svårt att låsa upp, men jag fick det att funka!
  Annars var jag på CC, var helt utan energi i kroppen fastän jag var motiverad, jag borde äta något mer förrän jag far på träning! Jag var med Helen (min värdmamma) till Target och handlade lite häften och pennor ikväll. Åh, vad allt låter stelt som jag skriver men jag har helt enkelt inte så mer att säga.

Så imorgon är det dagen D, som jag har tänkt på i mer än ett år nu. Men jag är inte nervös, jag har något problem när jag inte är det känns det som, men jag får väl berätta imorgon hur knagligt det gick haha! Dock har jag ingen plan hur jag ska göra med lunchen. Alla seniors brukar ju inte äta i cafeterian, och jag tänkte ta med egen nu imorgon. Oops, nu har jag något att fundera över. Jag får väl göra som i Mean girls när hon går och sätter sig och äter lunchen på WC istället. Kanske inte.Wish me luck!
 
 
 
Jag kan inte bestämma mig om de är fula eller inte. Men jag ska dekorera dem tror jag! Dock är min kalender som är en lärarkalender inte så fin, je ne lila jaime pas.

Dethär är jag imorgon då.

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mirjam

alltså pluttegullegull va du e söt!!

Svar: Nåmen. Du e gulli Mimmi, jag saknar ditt ansikte!
Karolina

2013-09-06 @ 15:36:04
URL: http://kortochgott.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0