A singer in a smokey room

Jag är hemma från the Dells, vi bodde i ett mysigt i skogen typ. Lägereld, smores, stjärnor, huvudvärk, choklad, trevliga människor, drömmar, funderungar, förvirringar, hopp.

 
 
 
Smores <3
 
 
 
 
Flaggan blev lite udsuddat av nåns vattenspill så jag måsta förlänga den på vänster sida, men ändå? ;)

 
 
 
 

Egentligen har jag många fler bilder, men jag är alltid så osäker på om det är okej att lägga ut bilder på folk utan att fråga dem först? Jag vet att många säkert gör det, men ändå. Är det ok?

Jag måst bara lägga in en otydlig på den ena katten i vårat hus. Mr. Gus. Alltså han ser så lustig å gulli ut, I mean look at him!

Tacosallad var på menyn idag.

Så var det ny vecka, fick vara bort från nästan två lektioner på Rotary-möte idag, tjohej! CC-träning, 40 minuter springande i åtminståne 30 grader, men det går faktiskt. Imorgon skall jag försöka ändra mitt schema i skolan och vet jag inte vad som händer.
  I helgen skall jag och handla klänningar till Homecoming med en som heter Marissa och hennes kompisar som jag blivit lite bekant med i kören. Sen frågade hon om jag ville och äta middag före homecoming-dansen med dem, blev lite mycket glad.
  På torsdag är det ett nytt lopp i värmen. Idag fick jag veta att skolan har nån talangshow för någon insamling, och jag leker lite med tanken att sjunga en akustisk version av ''Don't stop believin´'', vad tycker ni, det skulle ju vara kul, kanske inte så smart dock haha, jag vet inte.
Börjar 8:20 imorgon, sovmorgon till 7.00 here I come!

Kommentarer
Postat av: Tuut tuut

Sjung en svensk sång! Då blir dom glada. :D

Svar: Sant! :D Och förvirrade..
Karolina

2013-09-10 @ 16:41:02
Postat av: Sophia

Ooh, det vore nog väldigt modigt att sjunga något! :O :D Tacosalladen ser förresten hemskt god ut.

Svar: Jonå, lite kanske. Och ja, det kan ju gå bra eller dåligt :DJaa!! De va den å!
Karolina

2013-09-10 @ 19:26:18
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se
Postat av: Felicia

Sjung, de tycker ja verkligen! :D

Svar: Jag tror jag ska göra de, bära eller brista ;)
Karolina

2013-09-10 @ 20:13:28
URL: http://feliciagranlund.blogg.se
Postat av: Mathias

Mr Gus ser faktist precis ut som en "Mr Gus".. (Har ingen logisk förklaring, men han ser ganska seriös ut) ;)

Svar: Haha, jag vet! Jag förstår vad du menar! ;)
Karolina

2013-09-20 @ 01:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0