Nu ligger jag efter

..Med alla bilder! Sportlovsbilderna får komma en annan gång, nu blire bilder från Mimmis och mitt kalas (som jag stal av henne, kan ju va snäll och länka henne (fast det vet jag inte hur man gör så jag skriver bara hennes adress :) ) : kortochgott.devote.se
Moi!
 
Les peoples!
Maatin.

Och jag fick måånga påriktigt fina och personliga presenter:
Té i mängd och massor!
Frön
Stor mugg som har en typ muggvante runt, mysmys!
Fint hjärta och fin nyckelring
Muffinsformar!
Och goda diverse!
 
Tack alla!
 
Igår så hade jag och Sophia hemmakväll. Hon var snäll och hjälpte mig med matte och vi sjöng en massa psalmer på vårt vis, hoho va skojj!
Det blev en fin bild till det.
Vi gjorde sötpotatismuffins omnom. Men till frostingen fanns ingen färskost så det blev att improvisera med yoghurt! Jo ni folk, ni får gärna börja komma och äta cupcakes till mig, min familj blir övergödd snart och det blir alltid över. Call me maybe?
Såhär såg jag ut när jag varkande i morse.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Psalmsång med dig in my <3. :D

Svar: Indeed, and I'll start to upload it today ;) <3
Karolina Wallin

2013-03-17 @ 18:01:49
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se
Postat av: rebecka mirjams syster hehe

ojoj ja vill ha muffins! du kan ha muffinskväll nån vacker dag :D

Svar: Jaa, kom å itaa!! Men de kan jag ha, för muffins å männniskor e ju skoj! :D
Karolina Wallin

2013-03-20 @ 19:10:06
Postat av: mirjam rebeckas syster hehe

jag vill ha muffins!! nomnomnom me naating ti ita hehe

Svar: Hej Mirjam Beckas syster! Do ska no kom å itaa tycker jag. Matin :D
Karolina Wallin

2013-03-21 @ 16:12:57
URL: http://kortochgott.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0