Jag lärde mig att änglar bara finns i snön

Tjo! Sen sist vet jag inte vad som hänt. Men idag har jag varit på brabra möte, cyklat för första gången iår, varit på orkester övning och KAJ var med och övade tihi.
Men i fredas var jag med friends på en trevlig Open Stage kväll på café Albert
Becksan och Mimsan-systrarna var duktiga!
Och så ävenledes Jens!
 
 
Så innan du klipper dig, pröva nya GLISS nej hoonuung!
Jag har börjat göra olika honungshårmaske, å dom e bäst! Jag ska sova med en i håret i natt så därför är jag såhär snygg:
Jag har börjat bli gul nu när det lider mot påsk!
Peace out!
Karolina
 
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Yee, rubriken! :D Jag tänker vara grön i påsk. :)

Svar: I know, I'm making U proud right? ;DHmm, ja vet int än jag. Men jag e ju färdigt gul så :)
Karolina Wallin

2013-03-26 @ 06:28:54
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0