Juletider

Nu blir det mycke bilder!

 
 
Fick ett oerhört fint brev och paket av Sarah!

Lunch med Leah at Luke's
 
Sen for vi med ett ungdomssamlingsgäng till Madison till ett varohus och hade lite spårning.

 
 
 
 
 
 

Sen fortsatte julpartajandet i kyrkan med diverse söta lekar
Vi skulle göra peckarkakhus (vilket inte var av pepparkaka utan gram crackers?) och dekorera det
Vi hade en del abitioner om skyskrapa, men det blev att vi satsade på höjd och att ''allt är väl konst nuförtiden''
 
Här är lite juliga bilder från Rotary gardens
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ellie och jag hade lite photoshoot igår. Och jag vet inte vad Roxy sysslar med
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Åh, jag blir nästan avundsjuk på hur juligt och fint det verkar vara där i Amirika! Här har det mest regnat...

Svar: Jo, jag hörd he, jag tog ett bra år att kom hit! ;)
Karolina

2013-12-28 @ 09:09:20
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0