Sådär som när jag tvivlar på mina ögon.

Usch. Ja, jag säger bara usch. Jag känner mig ytlig egoistisk och avundsjuk. Allt som jag trodde jag inte var.
Å varför i hela världen denna tvivelfras? Jag orkar inte mer om jag inte en vet. Nä blä.  Allt är så lätt för mig. Jag har fått en fin enkelriktad väg. Varför tillsätter jag en massa U-svängsskyltar, varningsskyltar, svåra korsningar och ''dåligt vägunderlag'' på den. Vill bara detta ska sluta NU, och lära känna dig Jesus. För nu e det INTE kul mera.
Tro-förr
Tvivel-nu

''Let the rain wash away, all the pain of yesterday.''




Kommentarer
Postat av: Felicia

<3

2011-05-05 @ 21:23:21
Postat av: Julia

Jag älskar din ärlighet Karolina! Kämpa på vännen, jag ber och hejar på och finns här om du behöver prata! <3 <3

2011-05-05 @ 22:50:52
URL: http://ulu.blogg.se/
Postat av: Simone

<3<3<3<3

2011-05-09 @ 15:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0