Long time no see

 
 
 
Hade lite photoshoot med min hostsis
 
Sen har jag varit på en mycket (som vanligt) otroligt bra utbytesweekend i Baraboo. Det var vi utbyteselev i distriktet + de amerikaner som ska åka som utbytisar i höst. Lägger bara upp några bilder, har så många så:
 
Vi (jag, en japansk utbytis och en amerikanska) övernattade första natten hos en random, trevlig familj. (alltså de ordnar familjer för oss) Världens coolaste hus och gård. Can't explain.
Söta Kanon! (Japan)

Och Sierra!

Vi hade så arma roligt åt dethär björnkramdjuret som vi tyckte såg ut som en ''pigbear''

Just nu har jag det riktigt fint och trivs som en fisk. Jag har bytt schema så nu har jag bytt till bakning och humanities, riktigt bra klasser (lektioner heter det väl?) Idag sprang jag 15 minuter för första gången i år för att träna inför track med XC-flickorna. I helgen skall jag till La Crosse och skida. Life is good.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Fina fisken! <3

Svar: Fisk! :) <3
Karolina

2014-01-31 @ 10:13:44
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se
Postat av: Mimmi

Oj fina flicka! Kram!

Svar: Iiih, duju! <3 Kram!
Karolina

2014-02-02 @ 21:24:30
Postat av: rebeccajohnnysdotter

Åh, vilka fina bestyr du tar del av! Och åh, du är lika tjusig som alltid! Ha roligt kram

Svar: Hihi :) Tack så mycket du förtjusande dam! Kram Becca! <3
Karolina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0