Undantag, du och jag

Igår gjorde jag inte mycket, tror jag. Jag har minnesluckor av förmiddagen men på kvällen for vi till min andra blivande värdfamilj på god middag och jag umgicks men mina blivande värsyskon som är hur trevliga som helst.
  Idag var jag med bandet i en parad, vilket var rörigare än skolmuiskkåren, men det är ganska skönt. Kollat kvarteret skatan, haha. Jag måste säga att det är min favoritserie, jag tror inte så många andra delar det med mig. Kanske Sandra.
  Jag har ätit god lasagne och sen for vi på glass till Culver's. Det är ett underbart ställe! Det har dessutom blivit kallare, knappt 20 grader. Har även skypat avec mon amie Julia, trevligt.
  Imorgon är det första nästan riktiga skoldagen, den är för freshmen och nya elever, fast det kanske jag sa? Är jag nervös? -Nej. Borde jag vara det inför onsdagen? -Säkert. Ibland ångrar jag att jag inte ororat mig på förhand faktiskt haha, när jag väl står där och inte vet någonting och är totalt mentalt oförberedd.
  Jag måste meddela er här, att på min blogg kommer jag skriva ganska ytligt eftersom det känns som att jag inte borde skriva FÖR mycket. Jag vill inte skriva något jag sedan ångrar, eller ja, jag vet inte. Men nu vet ni. (dethär lät ju djupt haha)
 Btw, idag har jag varit i USA exakt fyra veckor!
D.a.t icecream <3 Vaniljglass med Reeses piecs i!
Annars, ser jag ut sådär, som på bilden? Jag ser som så, normal ut?
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vår sötnos :)

Svar: :) Puss!
Karolina

2013-09-03 @ 15:11:51
Postat av: Sophia

Oj, vad du sir gulli ut på bildin! :D

Svar: Nåmen :D Tack, jag ser ganska lite ut. Men liten Lina kommer jag väl alltid vara ;) Due' gulli, särskilt ditt huvud!
Karolina

2013-09-03 @ 19:09:51
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0