Helgen

Homecoming. Det var kul! Jag for till Marissa runt 14-tiden och hennes kompisar och vi fixade oss, huhu. Sen for vi och fotograferade oss, därefter på middag till en riktigt god italiensk restaurang, åt nästan upp världens största portion spagetti. Sen for vi på dansen och det var inte farlig och man behövde inte känna sig särskilt snygg, tur för mig (i mening av dansen vill säga) annars kände jag mig nog snygg haha. Vi avslutade kvällen med Glow Bowling, typ vanlig bowling men med en massa neonlampor och så. Riktigt trevligt, shyssta var dom ju som lät mig komma med ju!
Klänningen syns inte såå bra. Upptill är den gulvit med lite svag rosa färg och lite guldig.
Halpahalli klackar FTW


Igår var det golf på agendan
 
 
 
 
 
 
Åh, hade så god pasta igår. Och portionen ser inte stor ut här, men ni skulle ha sett den i verkligheten. Och jag ÅT den stolt!
Sen delades det på denhär.
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hm, fin flicka, fin bro, fina träd, fin golfbana och mat som ser god ut. :)

2013-09-24 @ 07:31:45
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se
Postat av: Bro

Håller med föregående talare :)

2013-09-24 @ 21:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0