Det är först när man ger upp som det blir nåt nytt

Måndag igen, tjohej! Men måndagar är inte så tokiga må jag säga. Denna vecka ska jag inhandla kläder (behövs!!) vara på sleepover med CC-flickorna och sedan vet jag inte.
  Igår hade jag en kväll med självinsikter och sånt. Jag tänkte just börja skriva om hur jag inte vet ibland hur jag skall ta dagen, hur mycket jag ska behöva anstränga mej, hur jag borde vara när jag talar med människor, lixom vilken strategi jag ska ha. Men så kom jag på det jag kom på igår. Det är så onödigt att oroa sig, ju. Gud ordnar allt detdär. Han har gjort det förr och han gör det igen. Det betyder att jag inte behöver känna stress om något. Punkt.

Imorgon i arla morgonstund skall jag träffa denna flicka på skype:

 

Kommentarer
Postat av: Bro

Det var en bra insikt!

Svar: :)
Karolina

2013-10-08 @ 16:34:29
Postat av: Mirjam

åååh va ni e fina!

Svar: Tack fina Mimmi! <3
Karolina

2013-10-09 @ 12:41:49
URL: http://kortochgott.devote.se
Postat av: Mirjam, igen

å ja, mooket mooket bra insikt!

Svar: Javisst :)
Karolina

2013-10-09 @ 12:43:52
Postat av: Sophia

... när man släpper taget tar man steget.

Svar: Åhhh!! Just när jag läste denhär kommentaren så kom den repliken i låten (jag lyssnar på den just nu) oooh, Öööödet eller?? Haha nä
Karolina

2013-10-11 @ 16:20:35
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0