And the lions roar

Hejhej! Har myket hänt sedan sist? Själv vet jag inte, måste se nu när jag laddar upp bilderna, haha! Men det har iallafall snöat denhär veckan, usch. Dock har det smutit bort men det har blivit kallt!
  Sen har jag bara haft tre-dagars vecka denhär veckan p.g.a nån ''teacher-conference'' så nu har jag långhelg!

Träffade mina släktingar förra söndagen! Såg dem för två år sedan senast. Alltså det är helt otroligt lustigt. Några av demhär bor en timme borta från mej. Av alla ställen i USA hamnade jag SÅ nära dem. Jag menar, jag kunde ha hamnat i Florida. Och jag hamnade här.
 

Vi hade en s.k ''banquet'' på måndagskvällen i CC. Det är att man delar ut awards för olika saker, ni får sen se vad jag fick! Jag som blir kramad på bilden!
 
Kim & Jag

Nästan alla vi flickor
 
The Seniors, yee!
 
 
Var till Sam med Sarah och några andra nya folk i onsdags. Vi kolla (nästan) film, kokade té, kollade i skafferien. Sen försvann Sams telefon spårlöst och vi letade säkert en timme överallt.



Söta Sam!

Och härliga Sarah! Ska fara med Sarah och Sam till Ikea nästa vecka!

Sarah, Sam, jag och Felica/Felicia

Vi for till Perkins, ett bageri/frukostställe

 
 
Handlade en vinterjacka igår!

Dehär fick jag på the banquet. Det stora ''j''-et för att jag rann varsity (de snabbare alltså hehe) 14, för att det är 2014 vi graduate (hemska saker, vad är det på svenska?!) Och ''j''-et och siffrorna brukar man sy fast på en jacka som jag ska handla som man lägger medaljer på och som har ens namn och sport fastsytt på sig också.

Och denhär fick jag för personal achievement! Inte dåligt av noll-sportiga mej! Fast iochförsej var det ju en personal achievement eftersom jag aldrig gjort det haha.

Idag har jag bakat pepparnötter, shoppat med vmamma, ätit sushi, ikväll ska jag med Leah till target (typ en alltialloaffär) och nu sitter jag med Mr. Gus i  mitt rum. När jag kom in i rummet såg jag han var där och meddetsamma kollade jag på en av mina shoppingväskor eftrsom jag vet att han ÄTER på dem, och mycket riktigt. Därför har jag dörren stängd till mitt rum men nu glömde jag det. Stackarn, han hostade till bra. Nu snarkar han på min säng.
Där ser ni.



 
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Åh... Äta plastväska... Vad gulligt!

Svar: Jag vet, han e som så.. Jag vet inte, du får säkert träffa honom! :D
Karolina

2013-11-17 @ 17:29:49
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0