Stand by me

Nu tänke jag för en gångs skull skriva något vettigare.
 

En dag råkade jag komma över lite nytagna bilder av mig. Jag ser så glad och fin ut, om jag skulle vara någon annan och se på korten skulle jag bara vilja önska henne allt gott. Och det vill jag.
  Jag blev lite vedmodig när jag tänkte på hur jag förstör det för mig själv ibland. Det värsta är att var sin egna värsta fiende, även fast jag gillar mig.Men jag är klychéigt nog faktiskt stark och mer kapabel än jag tror. Ibland tror jag bara inte det. Och det är okej och det är bra att jag vet att jag inte måste vara starkare än jag är. Never hesitate to ask for help -Det säger jag bara. Ingen är menad att måsta hjälpa sig själv hela tiden. Ibland måste man dock ta beslut som ingen annan kan ta.
 
Liten, söt fjortonåring.
 
 

Kommentarer
Postat av: Bro

:)

Svar:
Karolina Wallin

2013-07-14 @ 12:44:09
Postat av: Julia

Du galet vackra, kloka och fenomenala människa! En massa kärlek ti dej! <3 <3

Svar: Åh! Tack Finaste Julia! <3 Kärlek till dej!
Karolina Wallin

2013-07-15 @ 10:36:23
URL: http://ulu.blogg.se
Postat av: K-ExtraTjej_94

Go girl! ;)Jag tror nog att du har rätt i dina kloka insikter. ;)

Svar: Thäänks K-extra tjejen ;)
Karolina Wallin

2013-07-16 @ 18:21:38
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0