Jo hörni

Det blev en kidnappning av Mathias & Julia, ävenledes Simone och Elina var i bilen eftersom de snart fyller år!
Jag såg inte vad jag tog, men det blev ju helt bra:
 
Sen blev vi körda till havet, varav Alan & Mathias skulle ro oss någonstans. Det tog länge och de tyckte det var jobbigt i den hårda motvinden, men vi var positiva medpassagerare och hade Bara skoj, kanske det var lika bra att vi inte såg hur mycket åran krånglade och hur de kämpade på. Vi  hann sjunga igenom bl.a ''Sjung om studentens lyckliga dag'' ''Abiabiabihejhejhej'' ''Med Jesus i båten'' och många andra!



Sen blev vi inledda till något ställe och de hade fixat till födelsedags/avskedfest åt oss på Äggrund, världens mysigaste ställe och jag kände mig så ärad! :)
 
 
 
Och alla goda kakor, J'adore!


 
 
 
Diverse trevliga och fina människor! På lördag far min Simone-flicka till Göteborg, så det blev ett farväl för oss. <3
Oj så mycke tack till alla er! Tack för att jag fick känna mig speciell och att ni finns!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Åh, vad kuligt! :)

2013-07-20 @ 16:32:46
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0