Tåsche Amirka joånas..

..Vi börjar skolan två timmar senare pga att det är halt, så det är ju till ert förfogande med ett blogginlägg då antar jag!
Hade ju finsk/nordisk middag för mina värdföräldrar och granne före jag bytte familj. (allt sir int så aptitligt ut, insåg att allt gick i brunt haha) Lussebullar, risgrynsgröt, Swedish meatballs haha, svartbröd med skagenröra, fruktsoppa, piroger och memma! Och de gillade i princip allt! Memman tyckte de var helt okej faktiskt. Men jag kan väl säga att jag nog i kommande framtider inte kommer laga den själv. Jag tycker det tog allt för länge och köpt smakar minst lika bra.

Var ju på lite utbyteshelg till Madison. Här har vi Finland, Kroatien, Brasilien och Thailand!

Vi var och bowlade!
 
Sötaste Gabriela från Brasilien and moi!

Var på ett jättekul hockeygame också! Några av oss slan över till ''The student section'' där det är väldigt livat!

 
Min Helsingfors-Sari! <3
 
 
 
 
Haha, verkar som att vi tog mer bilder av oss haha. Nämen, vi kolla nog!

Annars åt vi lunchbuffét på Pizza hut, shoppade lite och åt en massa gott!


 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0