Black Friday

 
 
 
 
 

Såå. Jag for till Target och jag tänkte att kön såg väl helt lång ut. Det jag inte förstod var att den gick runt byggnaden (inte helt men långt) Vi lever i ett konsumerarsamhälle sägs det väl? Jag filmade när vi gick in, så någon dag när orken infinner sig ska ni få se det.

Annars, för ett par dagar sedan fick jag ett paket som är alltid lika spännande, och det var från Felicia, Fanny, Linette, Acca, Rebecca och Jenny! Åh, jag blev SÅ glad. Jag känner mig ärad att få ha så fina människor runt mig och veta att dom finns därhemma fastän man inte ser eller hör mycket av varandra! Finisar.


Å Sydin va ju no bra å ;)

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Svar: åh men tack fina fina Karolina!

2013-12-14 @ 12:58:56
URL: http://feliciagranlund.blogg.se
Postat av: Ia

Hej!

Har hittat hit till din blogg och tycker det är roligt att se att du verkar trivas! Hoppas du får en fin jul och att du inte saknar alla här hemma så mycket!

Svar: Vad roligt att du hittade hit! :) Men jo tack -jag trivs! Den var fin och jag hade nästan ingen hemlängtan alls, faktiskt. Gott nytt år får jag väl säga nu istället!
Karolina

2013-12-16 @ 08:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0