It doesn't matter how many times you fall.

Nu är provveckan förbi. Och jag tycker faktiskt att alla prov gick bra, men då brukar dom inte ha gått så bra sen när man får resultatet, haha. Men det är lite skrämmande, för i gymnasiet så har jag börjat nöja mig med att få lägre vitsord. Som att det är okej. Och det är det ju, men jag har inte alls dendär prestationsgrejen som i högstadiet på ett sätt. Nåja, bättre och sämre är väl det.
 Idag ska jag städa mitt äckligt dammiga rum. Sen ska jag öva melodiska skalor. Det är inte kul. Om jag hinner ska jag baka vitchokladcupkakes och därefter bär det av med systrarna Schmidt till K:stad på OAS-nånting. Hoppas det är bra!
 
Lite tråkigt inlägg jo.
 
Joo! Nästa vecka är jag på utbytesträff i Lahtis! Yee!

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Oj, ska du ti Lahtis nästa vecka?? De ska vår klass å, vi ska på musikturné. :) Men wow vilket sammanträffande att vi båda ska ti Lahtis, samtidigt, av alla ställen i världen. Coolt! :D

Svar: Oj, jo de ska jag! Men oj! E du där länge? Världen e liten! ;)
Karolina Wallin

2013-04-13 @ 14:22:23
URL: http://nicolinaa.blogspot.com
Postat av: Sophia

Åh, vilken härlig bild, ljuset liksom! :D Bra om proven gick bra, och hur som helst tycker jag ändå alltid att du är jätteduktig! :) Fina pikkulina.

Svar: Oh, thank you! :) Due så gulli :) Fina Sophia! Har jag inget smeknamn fö dej?
Karolina Wallin

2013-04-13 @ 14:34:52
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0