Under molnen

-Så småningom, i musikens takt, rinner nytt vatten igenom mitt hjärta-

Jag skriver en novell i modde. Dn har redan 200 ord för mycket on jag har inte ens kommit till höjdpunkten än. 
  Sverigeresen känns som att den kom i rätt tid fast jag inte vill tro det. Jag ska iväg, och det känns så behövligt. Efteråt meddetsamma så skall jag klara första provveckan. Att det skall gå bra måste det ske ett litet under för. Men idag tror jag på under. 
  Jag behöver absolut inom en väldigt snar framtid ha en så-fint-som-det-nu-för-tiden-kallas Lifegroup. Känner inspirationen tvinar, behovet att få höra och dela med sig. Det blir bra!
 
 
''And my God will meet all you needs according to his glorious riches in Jesus Christ''. Philippians 4:19
 

Kommentarer
Postat av: Emme

<3 Du e bra! :D Hoppas e var bra me lifegruppen :)

2012-09-05 @ 23:06:04
Postat av: Felicia

Hahah diggar att de e facebook i bakgrunden på bilden ;D

2012-09-06 @ 06:16:41
URL: http://felicias.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0