Tänk om..

...Jag nästa har blivit en smula aktiv, men kanske bara för 2 dagar. 
Jag sitter tydligen och lyssnar på ''Hopelessly devoted to you'' Nej, inte för att jag känner att jag har ett minsta behov till det, och jag hör inte texten heller. Jag har den i trumpetläxa.
Jag har varit till villan i helgen. Jag tyckte först jag inte skulle ha lust med det, men sen att få släcka min meta-fiskar-abstinens törst, titta på havet, läsa ett jättefint meddelande, ljus i alla fönster, REGN (och mycket) bara vara och vara med min FinfinaFamilj så var de riktigt fint!
Jag har länge tänkt att det är bra att inte tänka för det blir som en farlig drog och jag lever kontrollerat. Men nu på senaste tiden är det som bara skönt. Fundera ut lösningar. Livet. Gud. Drömmar. Fiskar. Ängar. I såna banor vill säga.
Nu skall jag väl vara plikttrogen och öva trumpet. Hoppas det inte tar en halvtimme att hitta en bild :)

Annars vill jag börja skriva Blasksaker som jag inte säger åt folk, här kommer en:
-Jag kan älska tt lyssna på musik som inte alls riktigt handlar på nåt sätt om mig eller nåt, ett mycket bra exempel på det är Love Story- Taylor Swift

Kommentarer
Postat av: Elina

Jee du e tibaka! :D

Man blir så glad då man läser dina blogginlägg <3

2011-08-21 @ 20:41:42
URL: http://vattnetdroppar.blogg.se/
Postat av: mamma

Du skriver så fint min bästa Karolina :)

2011-08-22 @ 18:48:04
Postat av: Ida

Jag håller med dom två andra,du skriver så fint och man blir så glad när man läser dina blogginlägg Karolina :)

2011-08-22 @ 19:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0