Today, tomorrow, forever


Just nu sitter jag och tittar aningen lite på Miss Marple, fast den världsliga datoren verkar locka migg ännu mer.Jag måste säga en sak, jag har mer än någonsin känt på mig att jag vill sprida budskapet om Jesus kristus och Gud. Saken är den att det är svårare än man tror, men jag litar på att Gud skall sätta orden i munnen på mig.Jag måste börja förlita mig mer på Gud.Jag vill att mänskor skall se att det finns så mycket att se av livet, och inte bara jordsliga ting.Det finns så mycket mer.Jag lovar!Och jag har inte heller sett allt.
Jag gillar sånahär inlägg, kommer att försöka blanda lite av allt.
Ha det bra folket! Men jag kanske inte har en enda läsare xD
With love, Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0