Thou not so put together girl nor inlägg

Plötsligt blev ju intresserad att skriva här igen hejsan hoppsan! Det enda jag stör mig på är att jag är aningen klumpig när jag skriver, vilket jag märkte i förra inlägget med vissa för långa meningar och avsaknader av kommatecken. Owell, den där orken att renskriva- och läsa har aldrig varit min grej.

 

Klockan har slagit tio, så nu får tyvärr inte mina grannar lyssna till mitt jammande av Backstreet boys och Westlife. Denna vecka har varit jätteskön! Jag har inte drunknat i skolarbeten och måsten och känslan av att tredje kvällen i rad kunnat nåssa på i min lägenhet känns surrealistisk men väldans skön.

 

Jag minns förr att jag upplevde att jag skulle vilja skriva av mig på bloggen och uttrycka en massa knasiga tankar och funderingar, men på något sätt upplevde jag ändå att jag behövde hålla mig tillbaka. Jag vet faktiskt inte varför, men på något sätt tror jag att jag trodde jag behövde visa en fin yta för att jag var (och ännu är) kristen. Inte på det sättet att jag behövde försökte hävda eller visa mig bättre och heligare än någon annan, men att jag behövde come across som put together (förlåt för alla engelska uttryck, men USA förstörde mig) och att jag inte skulle missrepresentera min tro. Vilket är fel, egentligen. Okej , jag tycker man inte behöver häva ur sig vad som helst, men jag är verkligen inte put together och har några finare och högre tankar än någon annan, så därför tänker jag inte försöka få det att se finare ut än vad det är.

 

Jag hade en massa random tankar om vad jag skulle kunna skriva om i det här inlägget, men tycks komma till (hjärnhinnan. tills jag kom på att det inte finns någon sån, endast en hornhinna och den har inget med det här att göra) Så här får ni några bilder från min fagra ungdomstid i Amirika.

 
 

 

 
 
 
Äsch, kvaliteten på bidlerna är sådär. Men ändå, guurl vilken utstrålning jag hade! Underskatta aldrig vad ett år av en massa American food kan göra med en. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0