Min sista måndag som 18 -åring

Idag skall jag skriva teoriprovet och jag är ganska så säker på att jag kommer klara det. Tänk att jag nästan skulle egentligen kunnat ha körkortet i ett år nu, men jag räknar det inte på det sättet. USA var värt så mycket mer än bara att jag skulle kunnat ha körkort vid dethär laget. Sådeså.
  På tal om USA, igår Skypade jag med två av mina amerikanska vänner och VAD jag skulle gärna åka dit, anytime, anyday. Jag har en fundering att åka dit kanske sommaren 2016 och stanna där en månad eller två (eller tre hehe) Nejmen, vi får se!
  På torsdag fyller jag år och skall fira dagen med det eminenta sällskapet av mina föräldrar. Med vad typ av ålder är egentligen 19? Å andra sidan tycker jag det är skönt att få vara tonåring ett år till, passsar mig mycket bra.
  Ikväll skall jag ringa Elina, som jag varken sett eller talat med på länge. Det ser vi fram emot.
  Nu börjar mina meningar och stycken bli korta, så jag tror jag avslutar här. Peace out!
 
Här är ju en trevlig bild från Vanha. Namnet var Thelma Adéli (med i på slutet för att låta Korsnäs-aktigt ehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0