Luotamme hänen, joka pysyy, eikä horju milloinkaan

 Första gången man kan beskåda en fink rubrik här, men det är lite ur en finsk lovsång från mvv.
Vad har hänt sedan ja, när då?
Jo, mamma hade 50-års kalas, julen och midvinterveckan. Inte illa inte.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Julen var jättemysig! De flesta bilderna är från julafton obviously men de andra är från sång i julnatten (som också är världsbäst)
 
Jag har ju snart haft jullov i en månad hoho. Skall nog bli skönt med lite fason på vardagen och få ta bort alla julsaker som jag inte gillar längre.
  På torsdag skall jag dock och pröva något jag aldrig prövat förut -nämligen ge blod! Dessutom är jag så fortunate att ha en vän som Julia, som skall komma med mig och stanna över natten. Mamma och pappa kommer för en gång vara borta faktiskt. Julia= Utbildad sjuksköterska & vän = lyx!
 
Tillsist avslutar jag med en bild när jag var ute och skrinnade. Peace out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0