En tid av tid

Nu har det gått förfärligt länge sedan jag skrivit något här. Jag har: fyllt nitton, varit på farfars begravning, fått körkort, haft shower med skolmusikkåren, varit till Åland. Typ.
  Under en längre tid, kanske större delen av denna termin har jag varit urvattnad. Känt mig mycket icke-sägbar och lite blank. Jag vet inte om det är för att min stressnivå varit i överkant för ofta eller vad, men jag har upplevt en meningslös tillvaro, som att inget av det jag gör leder någon vart eller har någon desto större betydelse. Oj, det lät deppigt men så farligt är det inte. Dessutom har jag varit humörsvängig, nästan mer än när jag fjorton haha, what is this lixom. Jag ropar en massa med saker, bokstavligen. Om jag tycker min bykkorg är för överfull och inte samarbetsvillig så har den minsann fått veta det. Kanske jag är i en fas, eller jag vet inte. Men det kanske nog är ett resultat av USA, att jag blivit aningen otillfredsställd med tillvaron eller något. Men det är lika bra att jag har det lite torftigare tror jag, så jag inte bara strävar efter att få uppleva en massa. Det var dagens jag-kommer-imorgon-tycka-jag-inte-bordat-skriva-detdär. Nu skall vi se vad jag kan bjud apå för bilder:
 
Vi firade min födelsedag med inre filé (goott!!) och champagne, jag är lite fånig men jag ville ha det eftersom det inte blev någon förra året.
 

Sen hade jag bakat en choklad -och hallonmoussetårta med vanlijgrädde på. Ävenledes mycket god!

 
Sen hade jag kalas!
 
.. Med trevliga människor!
Här är en bild av en del av min skolväg haha, jag måste berätta om den. Så om jag har håltimmar brukar jag ju ta cykeln, fast jag har inget cykellås så då lämnar jag den vid Fila och går resten av vägen hehe. Det brukar gå på under 25 minuter, vilket resulterar i att jag sitter och svettas första timmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0