Sol genom persiennerna

Idag blir en lång dag, men det är helt okej. Börjar morgonen med biologi som bara gör mig nedbruten haha, nämen. Det är nog inte så farligt som jag får det att låta. Sen blire' jobb för hela slanten. (literally, slanten alltså) Det känns som att jag inte låter som jag brukar när jag bloggar, hm. Owell, jag har väl aldrig heller haft någon bloggar-stil för den delen. Och idag blir det korta meningar här ser jag, de brukar alltid annars vilja bli en halv sida tycker jag.
  Jag märkte igår att jag tagit lite vatten över huvudet. Jag trodde provveckan började om två veckor men den börjar nästa vecka. Jag som skall arbeta i helgen och tre dagar nästa vecka, oops. Men vet ni, det gör inget att det ser dåligt ut, faktiskt inte. För att idag slog det mig ju det som jag borde påminna mig om lite oftare. Hur mycket det än går åt skogen så gör det inget. Jag vet att någon annan tar hand om det hur eländigt det än blir. Jag måste inte göra så mycket. Jag tänker ta det lungt, för jag är buren av en som ordnar allt och alltid saker till det bättre för mig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj va de e kul att du har börjat blogga igen :3 nu kan jag följa din vardag ;)

2014-11-03 @ 16:12:16
Postat av: Mimmi

Amen!!

2014-11-03 @ 21:07:52
URL: http://kortochgott.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0