Ren, djup och skär

Här står det stiila som det oftast gör. Höstlovet kom och gick. Besökte bror i Ekenäs, träffade Sari i Helsingfors, fick se mina kusiner som inte är babysar längre utan snarare tonåringar (hjälp), ungdomssamling, tantbesök och Beyonces Ave Maria. Sådär helt gemytligt höstlov alltså. Fick inte många bilder fårn höstlovet, men när jag nån får min kamera dragen hit så.
  Jag har ju inte alls skrivit om mitt körkortstagande. Jag kör ju med pappa (yeyee) och jag tycker jag är helt acceptabel. Växlandet är inget problem alls, det är bara backningen, läskiga lastbilar, körande för långt mot vägkanten och sådant som kanske är svårast. Oftast vet jag inte ens vad jag gör när jag kör rätt och växlar och dylikt, men vad gör det om det går bra?
  Nu skall tydligen datorn startas om om tre minuter säger den -förstås.
 

En fin bild av mig idag. Jag önskar det var varmt idag, jag tål inte dessa kalla byggnader och frusna ben
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0