Onsdag

Jag har ju börjat jobba, på Dermoshop. I lördags klockan sju på morgonen skulle vi infinna oss där för inskolning, tur att man inte är helt ödesdiger (är det ett ord) att få upp sig på morgonen. Jag tycker det faktiskt var helt kul, och det är så bra att jag har några som jag känner som arbetar där. Nu imorgon, skall jag arbeta igen och på söndag.
  Annars, jag har blivit riktigt bra på att köra bil, körde det snabbaste jag gjort igår uuuhh. 103 för att vara exakt. Dock blir man nästan bortskämd med att ha pappa som lärare eftersom jag inte kollar lika noga på alla hastighetsbegränsningar.
  Jag har så fullt upp hela tiden och man känner ett viss vemod när man kollar över särskilt sina helger och inser, att man inte kommer ha en ledig stund på en lång tid. Men tiden går fort, och då har man väl roligt, visst? Och jag har haft tid att träffa mina vänner, så guldglimtar finns absolut. Igår skall jag för tredje gången sen jag kom hem till Vasa! Skall handla ett välbehövligt par byxor och hälsa på broder Jakob.
  Jag har saknat USA den senaste tiden. Eller mest Amerikanska människor. Men ändå, det är något som man börjar märka nu.
Jo! Jag har börjat dricka kaffe och faktiskt tycka det är gott! Det trodde varken ni eller jag. Dock vill jag ha na sött vyör fö att e ska va ti naa!
 
Da place to be I s'ppose
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Siris kaffekoppar och Siris kaffe. <3

2014-10-30 @ 13:18:20
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0