Vuxen Wopwoop

Hej, nu är det första gången jag skriver ett inlägg som vuxen, spännande. Egentligen har jag nästan haft två födelsedagar, eftersom jag blev född fem minuter efter midnatt den femte och igår klockan 16 i Amerikansk tid så var klockan ju 24 i Finland, såatt.
Men hursomhavre, min familj har varit här nästan en vecka. Eller föräldrarna var ju en vecka, the bröds' for på söndagen. Och ja, det var en vecka av perfektion. Har 1000000 bilder, men nu tänker jag faktiskt nästan dedikera detta inlägg till mig och hava lite farlig stolthet här. Nämen.
  Ni kanske såg mitt inlägg på FB, men jag kan ju lägga det här också;

''Oh, it almost feel like a milestone in my exchangeyear (even though it's not about birthdays to be an exchange student) now when I've turned 18! That I've made it this far. I've wanted this for so long and it was exactly two years I really knew this was what I wanted and I started looking up information, make lots of calls and so on for this thing. And now it's 363 days since I found out I had a placement here in the USA. It's been such a long process, and to finally be here and that 7 months of my exchange already has passed is insane! When I just looked at myself in the mirror I was very happy with what I saw, that little me, made it all this way. I'm so thankful for everyone's support and thankful for this life-changing opportunity! Sincerly, a very happy 18-year-old Karolina.''

Så, lite så känner jag och dagens låt är Amanda Fondell - All this way
Tack.
Nu börjar åldersomen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka Å

Du är så vacker Karolina! Jag tänkte att jag inte bara skulle tänka det utan också säga det åt dig det. :)Roligt att läsa om ditt utbytesår och ännu roligare att läsa att du trivs :)

Svar: Nämen du. Tack så mycket! <3 Jag tycker du är otroligt vacker Rebecka, verkligen! <3 Tack tack :)
Karolina

2014-03-07 @ 20:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0