Hejni

 
 
 
Andledningen är att denna bild inte är tagen så man ser hela slottet är att jag skulle ta en bild där mamma hade tagit en bild av sig när hon var där som 18-åring
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så här får ni bilder från Magic Kingdom i Disney World, det finns ju många olika parker. Tog dock bara med systemkameran första dagen och hade en annan jag lånade resten av tiden, Får si om jag ffår upp dem också nån gång. Fantastiskt fint och kul hade jag med min värdmamma! Alla är så jättetrevliga där och stämmningen är så bra. Det har en stor internationell personal också. Alla som jobbade där hade så otroligt söta uniformer, sådär retro men såg inte tillgjorda. Tillochmed städerskorna hade jättesöta kläder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0