Såhär

Dagen därpå var vi till ett clownmuseum
 
 
 
 
Detta är en av reaktionerna vid förtärning av salmiak.
 
Ja sku ju ha vaari drillflick.. Nånej.
 
Brasilianare och Kalax. Stackars han, han frös så mycket efter att ha bara varit här 12 dagar (han kom som senare utbytis)
 
 
Sen, förra helgen var jag med värdfamiljen till min vpappas föräldrar. De ägde ett jättemysigt hus (med trägolv!! <3) och det låg mellan stora kullar/berg. Det fanns en bäck, sjä med fiskar, äppelträd, grönsaksodling, vindruvsodling och idylliskt johejsan. Kände mig lite hemma och doften i uthuuse var bekant. Var trevlig helg indeed. Vi var och skidade slalom och åkte i sånadär liftar man sitter i ganska högt uppe i luften, skoj.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Åh, vad mysigt! :)

Svar: :)
Karolina

2014-02-08 @ 06:57:56
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se
Postat av: Anonym

Oj vad jag längtar tills vi träffas!

Svar: Jag längtar att träffa dig också (även fast du är anonym) :)
Karolina

2014-02-08 @ 18:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0