Rising again I bless your name

Hejhopp här!

Nu ska vi se, jag är inte helt säker på vad för bilder jag tänker ladda upp här nu så vi får se lite vad som kommer;

Kollade bio med Ashely & Marissa
 
Var till Marissa! Hon är en verkligt fin vän, synd att hon bara graduated tidigare, ser henne inte mera i skolan..
 
 
 
 



Var till en Irländsk pub
 
Åh, dethär var en Shamrock shake, så otroligt god. Mintig smak, åh!
 
Jag var på hemligt uppdrag. Eller jag skulle ju ut på en ''promenad''. Dock måsta jag säga åt min vsyster att jag inte kunde komma med på något de skulle på ehe, så då blev hon lite nyfiken. Hon gissade allt ifrån om jag hade en pojkvän, om jag skulle handla något åt henne (en valp typ? x) ) Nåja, sen traskade jag iväg till Dairy Queen, handlade glasstårtan och de var så snäll och skrev dendär texten på. Jag trodde min vsyster & vmamma skulle komma hem när jag var tillbaka så jag grävde ner tårtan i snön, men de var de inte, bara min vbror och vpappa. Så jag sprang ut efter den och låtsades gå och byka för att frysboxen är intill tvättmaskinen. Min vpappa sa senare att jag verkade väldigt entusastisk med tvätten när jag gjorde det i utekläder och allt haha. Hursomhelst var det en upskattad present :)

Var till Ikea med Hailey och Victoria, åh så kul!

 
Eufori! Åt 15 köttbullar, mådde inte så bra fyra timmar senare..
 
 
 
 
 
 
Annars, har jag varit till frissan och blev lite blondare och klippt. Igår var jag på min första Forensics tävling. Vi startade från skolan tidigt, och väl där hade man tre omgångar där man höll sitt tal (jag hade om Finland och Svesnkfinland Wuhu) Man höll talet för en domare per omgång och de andra som höll talet (var typ fem pers) Det gick finfint och jag fick ganska bra kritik också! Sen var jag på lunch med min favorit-lärare och sedan gick vi tillbaka och jag gick och drack en smoothie med en intressant typ. Efteråt var det utdelning av awards och etferåt for vi tillbaka!
  Idag skall jag öva matte (åh), det är svårt. Jag har prov på tisdag. Men det skall vi inte vara ledsna över, därför att PÅ TISDAG KOMMER MIN FAMILJ HIT OCH VI SKA HA DET SÅ SKOJIGT! I fredags var det sista gången jag såg dem genom en ruta. Just nu är de i New York och på Tisdag ska de komma och hämta mig till skolan!
 
 

Kommentarer
Postat av: nicolina

he e så kul att läs om ditt liv i Amerika, do verkar ha e så bra! :)
kram!

Svar: Va kul att du tycker det Nico! Det har jag också! Hoppas du har det så ävenledes! :) Amirikakramar! <3
Karolina

2014-02-25 @ 13:51:09
URL: http://nicolinaa.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0