Medförs

Hörni vet ni vad, i torsdags var jag och hjälpte till på ett evenemang, hur mycket de behövde hjälp med är ju diskutabelt, men jag fick god mingelmat och fick hålla en fasankyckling så det klagar man ju inte på heller. Hursomhavre så träffade jag mina förra värdföräldrar och min värdmamma frågade om jag skulle kunna kolla över lite datum i maj, för hon tyckte att hon och jag skall åka till DISNEY WORLD i FLORIDA! Förväntade inte mig att få den förfrågan, hjälp. Men jatack! Åh, jag måste nog säga att jag får så mycket och jag har absolut fått bästa värdfamiljerna. Så då bär det troligtvis av till Florida!
  Sen för att berätta mer i det resande tecknet, jag hade hamnat på en väntelista för en resa till Västkusten, så det var osäkert om jag skulle få åka med eller inte, men nu har jag fått en plats! Lycka! När jag tänker efter är jag så otroligt tacksam, samtidigt som jag tycker det är orättvist och att många andra i denna värld förtjänar det och borde få chansen. Jag får väl hålla upp något år sedan med mitt resande.

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Wuuh! Vad kul! :D Och vad roligt att du får bo hos Greg&Helen igen!

Svar: Joo, hiihi javet :D
Karolina

2014-02-16 @ 11:22:28
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0