Åh!

Nujust befinner mig min kära familj sig i New York, åker tunnelbana, är uppe i Empire State building och äter hotdog med gul senap? Kanske inte allt på samma gång (nu lät jag som en lärare som låtsades vara rolig höhö) Hursomhavre, jag är otroligt trött, ska upp tidigt för att läsa på matte, men sen klockan 15:30 imorgon kommer min kära famille att komma och plocka upp mig från skolan. Pappa och jag har bestämt att göra sådär som på film (ska försöka hitta en bild hur det skall se ut) och därefter ska vi på middag med min nuvarande vfamilj till min gamla vfamilj. Onsdag Madison, Torsdag Chicago och släktingar till fredagen, lördag Milwaukee och basketbollmatch, söndag och Chicago igen (här far J&O hem), måndag skall vi till mataffärer haha och min skola och tisdag Lake Geneva och födelsedagsmiddag för mig. Dagen efter  min födelsedag) skall jag, mamma och pappa ha frukost på ett pankekeställe och sedan åker de. Vecka av perefektion!
 
Sådär.

Detdär är annars mina conquer-the-world-byxor. Luftiga, stora, hög-i-midjan-byxor. Min version av stålmannen-byxor eller såna där man har på en fredag! Jag vet inte, man känner sig så (tänkte skriva kraftfull Sophia ;) ) Jag har tillochmed fått komplimanger av pojkar för domhär, snitsigt!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

karolina du e som så jättefin å ja tycker som om dig så jättemycke!! å saknar dig gör ja också, fast mer så där som att ja ser framemot dagen då du kommer hem, så där bra. kramkramkram!

Svar: Åhhhh, Mimmi!! Jag saknar dig, åh vad vi ska på picnic i fina kjolar sen när jag är i Finland! Hoppas du har det kalasbra (bokstavligen höhö) Kram finaste! <3
Karolina

2014-02-26 @ 19:59:36
URL: http://kortochgott.devote.se
Postat av: Sophia

Yeee!! Kraftfullt. ;)

Svar: Joduväit ;)
Karolina

2014-03-01 @ 14:38:17
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0