Andante

Fredag morgon, godmorgon. Som vanligt har jag varit busy woman men jag klagar inte. Förra lördagen hade vi filaavslutning och det var så arma kul och vi hade världsklassigt program må jag säga! Vi har haft våra två sista konserter med musiklinjen som gick fina fisken, har tyvärr inga bilder därifrån.
  Nu följer provvecka, har ju faktsikt ett idag hehe. Sedan i helegn blir det Vasa, glögglväll och en sista julkonsert med skolmusikkåren! Sen vill jag säga tack för mig.
  Jag har dessutom fått två STORA julpaket från mina värdfamiljer, det ena öpnnade jag lite och där fanns bl.a. två jättestora jordnötssmörburkar och gul senap, kärlek.
 Vet ni, jag tycker så om min skola, jag är inte helt säker på varför men jag bara trivs där. Musiklinjen, min trevliga nya årkurs, latrummet, lärarna, skolmaten, ja det mesta. Så skönt och lungt.
 
I brist på bilder får ni en icke-bristfällig bild av mig och Oskar!
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor :)

Mera mera Karolina!! :)
KrrrraAAm!

2014-12-27 @ 19:10:12
URL: http://ingridellinor.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0