Las Vegas

Jag kom hem i torsdags! Det var väldigt roligt och jag njöt av alla nya intryck, värme, mat och allt!

Kan berätta lite kort om varje dag:

Måndag: Då for vi ju dit, 3 ½ timme i flyg. Kom dit och vunnit två timmar i tidsskilland.  Shoppade lite på m&m affären, åt asiatisk pasta och var på en Beatles show  ''Love'' var riktigt bra och random. Det var the Beatles musci men inte som en konsert utan en massa akrobatik och dansande. Mycke flower power!
Tisdag: For till Hoover Dam, var otroligt stort och mäktigt! Och miljön var så fin också! Sen på kvällen åt vi asiatiskt och jag åkte i berg -ochdal banan som gick runt vårt hotell (New York New York) som är en miniatyr modell av New York!
Onsdag: Var och red, läs mer om det under hästbilden! Satt vid poolen senare på dagen, åt middag på en lyxig spansk restaurang, yum! Vi for till Downtown och kollade in stället. Många, vad ska vi säga, intressanta människor som spatserade runt. Glass x2 denhär kvällen och berg -och dal banan (hur skriver man dethär ordet? Mammaa?) igen! Skoj!
Torsdag: Var på världen påriktigt STÖRSTA frukost buffé. Snarare middag. Eller det fanns ALLT, coh jag menar allt. Tacos, glass, youghurt, frukt, bröd, ostar, kött, pizza, våfflor, sallad, nötter, bakverk, tom. ankägg! Sen for vi hem, skulle gära varit en dag till!
 
Kommer mer bilder från min telefon sen!
 
 
 
 
 
 
Hoover Dam
 
 
 
 
Så jag har varit till Arizona nu också ;)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Måste berätta om onsdagen, vi skulle och rida i bergen, eller öknen på morgonen -och det är något av det absolut bästa jag har gjort. Min sneella häst Doringo (som inte var sådär trött som på bilden) var så snäll! Vi var en grupp på typ sju personer och hade två ledare med oss, och vi red på ett led upp och ner för bergen. Jag trodde vi skulle ha typ en person som ledde hästen för oss, men man fick ju rida den själv! Och jag älskade det! Jag tänkte på dig Miranda, att du skulle ha tyckt om det och borda ha varit där! (fast du skulle väl ha varit mycket bättre att rida än oss andra men ändå ;) ) Vi måste rida när jag kommer hem!
  Och miljön var fantastisk! Kaktusar, sandigt, bergigt! Äh, bäst!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emme

Alltså coolt!

Svar: Hihi :D Snart är det din tur ;)
Karolina

2013-10-28 @ 08:47:35
Postat av: Nicolina

åh najs! Du verkar ha haft de riktit fint! :)

Svar: Ohja, det har jag! :D
Karolina

2013-10-28 @ 09:51:43
URL: http://nicolinaa.blogspot.com
Postat av: lena

fiin häst och fina fina du!
oj va jag å vill rid i bergen någon gång!

Svar: Jaa, hästen e fin! Tack! :)Ja, vi sku borda göra det!
Karolina

2013-10-28 @ 12:41:59
Postat av: Sophia

Oj, vad söt du va när du red! :) Berg- och dalbana skrivs det (din mor hade inte kommenterat ännu, så jag tog mig friheten... xD). ;)

Svar: Nåmen. Tack :) Haha, tack, nu vet jag ;) Det är bra det Sophia ;)
Karolina

2013-10-29 @ 15:50:26
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se
Postat av: Alexandra

Åhh, du verkar ju ha a riktit bra tenn! Hoppas att du trivs å att va å rid i bergen va säkert en rikti upplevels! :)

Svar: Det har jag absolut! :) Ja, he va e! Jag vill jier a igen! Hav a bra sjölv å! :)
Karolina

2013-10-30 @ 19:38:34
Postat av: Miranda

Åh va skoj, skulle absolut velat varit med! :) Jadu, kan vi absolut göra! ;D Ha det bra tjejen, saknar dej! <3

Svar: Det ska vi! <3 Ha det bra finaste flickan, saknar dej! <3
Karolina

2013-11-09 @ 14:41:20
URL: http://eklundsmemoarer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0