Fix you


I fredags var det middag med xc-laget på Olive Garden
 
Dethär är ju bara vi flickor, då och inte alla heller. Vi är annars ett väldigt litet flicklag, men det är mysigt :)
 
Så gott! Ser inte så märkvärdigt ut, men det var krämig vitlökssås-pasta med svamp och soltorkad tomat
 
Jag & Kim

Sen var jag på Halloweenparty till Taylor! Var trevligt!
Karvade pumpa igår!
 
 

Det är konstigt att inte ha xc-träning mera! Att ha så mycket tid.
  På fredag missar jag skolan för jag & mina värdföräldrar skall till Kansas city! Mest för att hälsa på deras släktningar men det blir väl nog lite shopping och caféer säkert.


Kommentarer
Postat av: Sophia

Happy pumpkin! Gullig. :)

2013-10-31 @ 18:14:41
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0