Falling slowly

Var var jag sist? Jo, jag talade om varför jag lurat in mig i showen (och det var ingen talangshow, man tävla alltså int) Det gick ju bra, haha. Har ingen aning om hur mycke folk det var där, kanske 400? Det var riktigt roligt! Showen var alltså något av en välgörenhets-grej och de andra var så duktiga. Under showen blandades det också ihop en äcklig drink bestående av typ mintjelly, sardiner, nåt konserverat inälvigt (jagvetintevad, nåt äckligt var det), citron och detdär en kalkon har i ansiktet, typ detdär röda hängiga. Sedan gick folk och lade pengar under pausen på den person de ville skulle dricka den, det var kanske fyra kandidater. Jag sitter bredvid han som skulle dricka det i bandet och han drack allt -och allt kom lika snabbt upp igen. Skoj.
 Igår var jag på min första Youth group här, och vad jag här längtat! Helt bra var det också.
Imorgon har jag ett lopp och nu vill jag göra nada.
 
Lite ehe, jag vet intevad bild när jag sjöng, men ni vill väl se haha.
 
Culvers <3

Dethär tyckte min värdmamma jag skulle smaka, gott var det!
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Ooh, spännande äpple! :D

Svar: Hihi :)
Karolina

2013-10-01 @ 19:41:52
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0