Bara jag och plogbilen är vaken, och mina tvivel

Livet flyter på fint!
Lite bilder från helgen:
 
 
 
Var på skandinavisk middag igår, var väldigt gott att äta lite mer jordnära mat kändes det som!
 
 
 
 
Var på min första corn maze (såndär labyrint i majsfält) igår med Leah! Var kuul!
 
Sen var vi till Dunkin' Donuts!

Idag har jag varit TRÖTT. Har fått allt för lite sömn hela veckan och idag när jag skulle fått sova och dra mig vaknar jag 6:30 och försökte tvångssova mej själv till 7:30 men jag kund einte sova. Så sen idag sov jag 2½ timme istället! Jobbigt liv man har. Haha nä, det lät så ''yntchelit'' tyckt jag med mina i-land problem haha!
 
Nu ska jag om 4 minuter på Youth group, skoj!
 
 
Jajopp!
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Åh, länge sen jag lyssnat på den där låten! <3 Förresten, du är så vackeeer! Jag tycker så om ditt utseende. Och vad kul med skandinavisk middag! Jag tycker om mat med olik geografiska teman. :)

Svar: :)Du ÄR vacker, Sophia!
Ja, det var så skönta tta äta normal mata haha ;D Ja, vi sku behöv testa en massa teman när jag komme rhem!
Karolina

2013-10-07 @ 08:50:13
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0