läsikfjflk

 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Gull

Hej kl är 4.26 och har inte sovit sen 2.30 hittade din bloggadress och det lyckades har läst återobak så ne hänger jag med det är riligt med alla bilder o texter thore o jag har varit enheldel 2veckor i kaliforniatrakten 2gånger två månader i florida första ggongen med bil upp till Kanadagränsn i alla stater andra gången västerut.tilllas vegas gränsen så jag njuter avv alla bilder.och att du har det hörligt o lärorikt God Bless dej hej då Lisa

Svar: Åh, vad roligt att du hittade min blogg! Jag visste inte att du rest så mycket i USA, intressant! Det är verkligen ett land med mycket olika saker och platser!
Hoppas du har det bra och God bless till dej också Lisa!
Karolina

2013-11-21 @ 03:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0