We were made to be courageous, and it starts with us tonight

Tjoo! Idag är jag sprallig tror jag. Igår fick jag se min vitamin till kusin och vi for med Elina, Alan och Mathias till Strandhem eftersom vi tänkte ha avslutningen för ungdomssamlingarna där. För att kolla upp allt inför idag. Efter att vi hade varit där knappt 10 minuter hade vi 16 fästingar sammanlagt. Hemskt! Såå, nu skall vi inte dit ehe.
  Annars har jag varit på skolmusik förra helgen. Borgbacken var bäst. Sen var jag ganska trött av mig bara.
  Jag har mycket skolarbete och jag tror aldrig det tar slut. Och allt ska vara klart till onsdagen.
 
Men nu tar vi bilder istället, det är roligare:
 

På morsdan' var vi till Pärsus fors
 
 

Liten vy av mitt rum.
 
 
 

Jag tyckte jag skulle ta en gitarrisk bild före min musiklinjes konsär About Rosie. Fast jag kan väl spela 5 accord.
 
Såhär såg jag ut då.
 
Och det var jättekul, fasten den första konserten gick bättre
Igår fann jag denhär (eller mamma) i min brevlåda
Mitt fönster för 15 minuter sen.
 
Tackochhej!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0