Uhuuu

I can't belive I'm done with school!
Jag har inge prov, inga förhör, inga inlämingsuppgifter, inga tentkurser mera för iår! Och inte på ett helt år heller ;) (i Finland alltså)
Min sista skoldag egentligen! Nog för att det har varit provvecka med lediga dagar, men nu är allt över.
 
Hjälp. Jag far om snart exakt två månader. Just var det tre. Jag kommer åka när som helst liksom. Längtar fastän jag inte varken vet skola eller familj. Jag måste sen visa lunchmenyn jag hittade på en high school i Janesville, om jag börjar där kommer jag rulla ut från USA. Hehe.
 
Egopics är alltid roliga:
 
Ikväll får jag träffa denna:
Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Bro

When you leave, we should skype :)

Svar: Oh absolutely! :)
Karolina Wallin

2013-05-29 @ 02:19:47
Postat av: Miiiimmi

u so prettyy

Svar: Uuuh thanks, but so are you!
Karolina Wallin

2013-05-29 @ 15:11:24
URL: http://kortochgott.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0