Mitt i midsommar

Midsommar har kommit och gått. Släkt, mat och vackert väder! Mer ber jag ej om. Håll till godo.
 
 Det blev en trevlig diske-lista.
 
..Fylld med kvalitétstid somsagt.
 
Sophia inveg midsommarstången.
 
 
Och såhär vackra var vi!
 
 
 
 
Sophia gillade maten!
 
Istället för kräftskiva -melonskiva
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack ni alla, ni är guldvärda!
 
Sista gången jag såg mina kusiner Agnes och Henrik före avfärd, alla ''sista gången'' -saker blir allt fler, men det är väl så det skall vara.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elina

Åååh va vackra bilder!

Svar: Nemen tack Elina! :)
Karolina Wallin

2013-06-24 @ 22:33:04
Postat av: Sophia

Guld-karolina! <3

Svar: Mihi :) Silver-Sophia <3 (silver e lika bra!)
Karolina Wallin

2013-06-26 @ 09:09:16
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se
Postat av: Mamma

Vilken fin midsommar vi hade! Den ska jag behålla riktigt länge :)

Svar: Ja, det hade vi! Aaws, fina mamma! :) Du e bäst!
Karolina Wallin

2013-07-08 @ 17:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0