Impossible is not a word, it's just a reason for someone not to try

Jag borde inte sitta här. Jag borde ligga. I en säng. Och sova. Men ibland måste man göra sånt man inte borde.
Dramat och allt sånt gick bra ikväll. Men för min del var kvällen finast när man får höra världens finaste sång som vännen Julia skrivit och att man åter igen får stilla kaoset i huvudet. Sedan är det inte sämre när man på vägen hem i bilden hör en låt som var mig väldigt kär förr, nämligen What faith can do-Kutless.
 Att få gå och sova efter en menatlt tung dag lugn och harmonisk är fint. Att det i kaos kan vara bra. Att ha fina vänner är bra. Och att lära sig dansa i regnet är bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0