Yellow bird

Nu tänker jag visa lite bilder från där jag bor:
 
 
 
 



My neighborhood:
 
 
 


Var och handlade på Walmart och Old Navy igår: Så nu behöver jag inte fara ut och springa i pyjamasshortsen!
 
 
Igår var det mysigt, jag  var ju själv hemma ganska länge så jag cyklade mest omkring, var ut och sprang och försökte hitta centrum, vilket misslyckades. Vi grillade igår, for och handlade och hon visade mig runt Janesville, det såg riktigt mysigt ut, det är så många hus bredvid varandra. När vi kom hem åt vi glass och tittade på eldflugor
  Idag for hon jag bor hos och jag på morgonen efter de två flickorna till ett pankaks-frukostställe. Dock tog jag crêpes med frukt och yoghurt. De berättade om skolan och så och nån kväll när de ska grilla smores så kommer jag kanske bli bjuden, eey. De var riktigt trevliga också. Jag kommer ha nån som jobbar på skolan att hjälpa mig med kurser och så, vilket är bra för det finns hur många som helst.
  Idag ska jag kanske med till hennes kyrka och sedan skall vi på en rodeo, vet inte hur det går till. Därefter väntas mat (noway)

Seeyou!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som att du har fullt upp. E väscht me all maatin :)

Svar: Hjoo :) Nåjo, men an je ju god ;)
Karolina

2013-08-10 @ 22:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0