Madison

Idag for jag med min värdföräldrar till Madison och träffade min utbyteskompis Sari, från Helsingfors. Vi hade det så trevligt i allihopa. Sari och jag gick till världens bästa vintageaffär
Ring
 
Tröja <3
 
Sedan var vi och åt alla fyra, på något riktigt bra ställe. Ingen bild :(
Sen kommer vi till dagens investering inför Cross Country som jag börjar i på måndag. Let me tell ya, det var en hel vetenskap med skor, jag vet inget om sånt. Jag är väl en bra kund på så sätt.
 
Det var tillochmed mycket pappersarbete för att få vara med och springa i Cross Country också. Jag måsta igår göra läkarbesök och en vaccination. Hojhoj.
 
Igår åt vi sushi
 
Och detta har vi som efterrätt nästan varje dag :)
 
Nu ska jag och testa mina nya springskor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0