Johörni.

Idag var det registration day, eeey! Vi for till skolan, fyllde i en massa papper på olika stationer, tog kort till skol-ID:et, fick ett skåp MED KOD, heja mej. Jag fick faktsikt upp det. Och såg en massa typer, känner mig ganska i underläge på nåt sätt. Jag fick också mina böcker, behövde bara tre, men det räcker och blir över. För de väger hur mycket som helst:
 

Nu kommer chockerande nyheter: Jag skall börja ha en SPORTgren i skolan! Jag är en människa full av överraskningar (nä, det är jag inte) Och det är faktsikt AMERICAN FOOTBALL.
 Okej, nej. Jag skall ha Cross Country, att man springer/joggar alltså. Jag borde ju kunna det nu tycker jag, jag är helt hurtig på joggarfronten.

Igår fick jag my precious:
 

Igår var jag på vattenskidsshow och glass:
 
 


Jag måste säga en sak angående drycken i detta land. Många dricker limonad här och många dricker Diet coke, diet ice tea osv. Jag kan mig inte tro det är bättre att dricka det än orginal. Jovisst, inga kalorier men jag tror ingredienserna är inte lika bra för kroppen för den vet väl inte vad den ska göra av allt? Jag vet inte, men så äro min teori. Jag säger inte att jag inte dricker diet-drycker nångång, men konstant kan inte vara bra.
Tack för mig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Wow, vilka skolböcker! :D De ser spännande ut. Och, Cross Country låter roligt. :)

Svar: Jo, dom har mycket pondus.. Ja, jag har ju aldrig ens tänkt tanken på att göra nåt sdånt, men varför inte? ;)
Karolina

2013-08-23 @ 14:39:35
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se
Postat av: Emelie

Hej Karolina! ;D Va fin blogg du har!

Svar: Hej Emelie! Tack ska du ha, jag va fktiskt in å kika på din idag å före jag såg din kommentar :) Den va också fin!
Karolina

2013-08-28 @ 11:12:57
URL: http://emeliiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0