Jag är lycklig

Idag har varit en av de absolut bästa dagarna hittils!
  Klockan 12 for jag på Rotary-möte, var väl helt bra, men det bästa var att jag fick träffa min blivande 11-åriga värdsyster (jag kommer ju att ha tre olika familjer under året) och hon var såå sweet, trevlig och kul! Så i nästa veckas helg skall min värdfamilj och jag träffa dem och ha typ middag? Bra sak nr 1 idag
  Sen skulle jag ju iväg på min allra första Cross country träning i över trettio grader, men det gör väl inget! Jag blev avsläppt till skolan, frågade förvirrat några volleybolltjejer var Cross Country var, så då hittade jag två andra flickor, vilka jag frågade om de gjorde CC, och wihuuu, de gjorde det! Den ena var jättesnäll och hjälpte mig hitta coachen, presenterade mig för några i laget och visade mig omklädningsrummet. Därfefter skulle vi indviduellt fotograferas och ta en gruppbild! Sen fick de som var seniors (alla klasser var blandade och vi trämnade även med pojkarna), av flickorna var vi bara fyra flickor bli fotograferade skillt hehe, jag som ju har varit med såå länge! En liten skojig parentes är att en av de tre andra seniorsflickorna hade sett mig i väntrummet när jag skulle få vaccinationen, så hon kände igen mig! Hur stor är den chansen lixom?
  Sen sprang vi allihopa till en stor park. Där värmde vi upp (som att vi inte var tillräckligt uppvärmda ;) ) och sedan skulle vi springa uppför en backe så många gånger vi orkade, jag orkade fem. Inte illa tror jag. Sen gjorde alla high-five med varandra och sprang tillbaka mot skolan. Jag har aldrig svettats så mycket i mitt liv (jag slutade tillochmed svettas tror jag, vilket kanske inte är så bra) Framme vis skolan stretchade vi sen.
  Då sa den ena coachen att imorgon (träning alla dagar) efter träningen skall vi fara till en av flickorna i laget och äta pasta, yee!
  I slutet av allt detta fick jag tre telefonnummer av tre flickor och jag känner mig så lycklig! Jag kände mig inte ivägen eller jobbig och alla var så trevliga! Gladglad! Bra sak nr 2!
  Och när jag kom hem hade min värdmamma gjort världens godaste pasta! Bra sak nr 3!
  Nu har jag bara en massa att se fram emot! Imorgon är det en vecka till skolan börjar! Bra sak nr 4!


Idag förskaffades även en blus med skolans logo!

Så ja, jag har det bra!
Bra sak nr 5: Jag har världens bästa och billigaste shampo och balsam!
 

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Åååh va roligt du får ha! Ja e så glad för din skull Karolina :D

Svar: Jaa! :D Tack så myycke! Ni verkar ha det kul ni å, ibland saknar jag nog att göra allt såntdär ''vanlit'' man gör hemma i Finland å. Kram Mimmi! <3
Karolina

2013-08-27 @ 16:06:38
URL: http://kortochgott.devote.se
Postat av: Felicia

Sv; Men oj va glad ja blir! :)

Å ännu gladare gör du mej då jag läser det här, såå skönt att veta att du har det bra! Vi saknar dej jätte mycket här hemma <3

Svar: Aah, va gla jag blir :)Jag saknar er, det gör jag. <3 Ha det fint! Kram!
Karolina

2013-08-27 @ 16:28:01
URL: http://feliciagranlund.blogg.se
Postat av: rebeccajohnnysdotter

men åh, det låter alldeles fantastiskt! va roligt att höra att du är lycklig, de gör nog även oss här hemma lyckliga! gillar även bra sak nummer 5, hehe! vi hade förresten den tyngsta jomppa timmen i fredag i skolan! ;)

Ha det bra underbara Karolina! <3 kram

Svar: Aaw, tack så mycket. Det gör mig glad! :) Ojdå, cirkelträning?
Ha det superbra Underbaring Rebecca! <3 Kramar!
Karolina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0