Your smile is heavenly, I don't deserve all of it.

Denhär helgen har varit bra tror jag. Igår var det show med skolmusikkåren, riktigt roligt måste jag säga. KAJ var nog favoriten och jag och Sara tog en bild med dem. Jag har blivit helt töntigt flickig nuförtiden, för jag var riktigt glad över att ta bilden med dem. Ojoj med mig.
 Idag har jag pluggat HELA dagen, och då menar jag det. Jag har har haft kanske 2-3 timmars paus högst sen jag började läsa klockan halv 11 idag. Och jag slutade för en halvtimme. Jag läste inte så effektiv, 10 sidor geografi tog mig en och en halv timme. Nåja, jag läste desto nogrannare.
  Sophia var här för sista gången som hon brukar vara på helgerna. Nästa gång jag ser henne blir i studentveckan. Åh, jag kommer väl få lite Sophia abstinens, men man kan väl leva med det mesta.
Nu ska jag sjunga sårbara låtar och äta tror jag.
Hejdå.
 

Kommentarer
Postat av: nicolina

hej vackra människa!

Svar: Tjoo du Vackraste människa! Jag sku vilja träffa dej!
Karolina Wallin

2013-04-08 @ 18:19:49
URL: http://nicolinaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0